förlåt för dålig update, varit en lugn o skön helg där av.....

 förlåt för dålig update, varit en lugn o skön helg där av har jag inte orkar skrivit blogg haha,. kanske en liten de av helgen varit tröttsam o stressig :P

igår vaknade jag runt kvart i sju för att hade tvätt tid mellan 7-11, det var riktigt skönt att tvätta då, var inte ett dugg trötto fick allt tvättat då jag hade as mkt , fattar inte ur mkt kläder o de som tvättas, jag tvättar en gång i veckan och har bara mer o mer kläder :P
får sluta byta kläder flera ggr om dagen o underkläder typ 5 ggr, jag är sån, snacka om frässch :P
sen låg jag i soffan hela dagen tills hjärtat kom hem då vi skulle hämta maya eller han häämtade upp henne när han kom från arboga crossen.
det var riktigt skönt att få hem maya o mamma ska få ta hand om henne nu om det är något, nu på onsdag kommer hon ner för jag åker till ullared på fredag så då ska hon ta hand om maya eller robin beror på.
en kund ska köpa två saker av mig i veckan så jag får med mig lite mera pengar med mig endå. ska ha ca 1000 kr med mig i fickpengar :P ska shoppa gärnet, inte varje dag man åker till ullared.

vaknade kl 10 idag men då var ju kl 11 för man skulle dra fram en timme o de hade vi totalt glömt bort :P
fixade lite o sedan drog vi iväg till coop för att skicka iväg paket till en kund. sen drog vi till väsby c, jag köpte ett par as stora solbrillor på hm, duschcreme dove och fotkräm på apoteket.
sen åkte vi till maxi o tog en korv för 9 kr haha sen till willys för att handla lite till middagen, de blir potatisgratäng , kassler o bea, efterrätt skagen toast :)

solbrillor från hm,
 


oh jag skrev ju i förra inlägget om kläder jag vill ha eller önskar mig från nätet, nu har jag hittat massor mera till sommaren o ska ha de innan sommaren börjar, nu ska vår o sommar kläder in mera i min garderob. ni ska få se på lite bilder på kläder här nere och skor.


Från HM

midjekort jacka svart, svart lång sommarklänning, beige/zebramönstrad cardigan, leopard cardigan, ljusrosa cardigan, det här settet, kilklack sandaler, sovdress leopard
      
  

de hitta jag på hm, de jag ska sikta in mig på är skorna, långa klänningen och jackan, evetuellt en cardigan.


hämta ut mina tabletter imorgon eller tisdag, hoppas på de bästa resultat efter ett tag då ska jag fortsätta med dom. längtar <3





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0