kvällsinlägg



varit en lång dag. både i dag och igår om jag ska vara ärlig.
åkte till sthlm igår på möte , gjorde lite undersökning o snart är utredningen klar o nu så visar de sig att jag har adhd så medicin ska vi tydligen kolla på efter allt e klart. jobbigt , känns som om man aldrig kommer bli hel.
sen kom hjärtat o hämtade mig, vi käkade på mammas men fick bara i mig typ halva hamburgaren sen mådde jag illa. somnade rätt tidigt, eftersom jag sover så dåligt på nätterna somnar jag så tidigt på kvällen.

idag har jag varit i tvättstugan ett tag så länge jag orkade.
sen var vi iväg till coop.hämtade ut min klänning, bolaget, vin cava till imorgon sen handla present till sandra som fyller på lördag, då blir de fest.
ska trääna lite om jag orkar, har höjt graden på maskinen så nu blir de ännu jobbigare. har tappat en del på kroppen men vill mest på brösten o magen .

imorgon ska jag på möte kl 11 hos camilla kryhl på sysselsättningen, snart ska jag börja jobba, ska bli skönt. slippa sitta hemma o ha tråkigt.
sen ska jag hem duscha o fixa mig för kvällen, tänkte ta några glas innan man drar ut så slipper de bli så dyrt :P haha. de blir kalas :D
sen på lördagen ska jag till sandra på en fika o lämna present sen blir de utgång igen för att fira henne, ska bli dunderkul .

// <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0