Monday morning



nu är de måndag igen,tiden går så fort o de skrämmer mig för jag vill inte bli äldre, hatar döden o tanken på de. vad händer efteråt och innan massa tankar , det e läskigt .
aja nej ska inte tänka på de nu.
åkte en sväng till kusinen o moster igår, det är sorgligt det man ser o jag könner av de. lider med dig!
skulle ha följt med moster till sjukan idag men hon orkade inte så vi ska ta de imorgon istället, hoppas vi kommer iväg, de behöver hon, hjälp o omvård för detta som händer ser inge bra ut.
jag skulle gått på möte idag på missbruks enheten men avbokade den såp de blir nästa vecka istället.
ska skicka iväg paket till en kund idag, köpt min röda everestjacka, skönt att få lite sålt.
ikväll ska jag teäna gärnet, de måpste jag , slárvat hela helgen
på onsdag eller torsdag ska jag in till uppsala och träffa sandra, äta en bit mat o umgås.
har tvätt tid på torsdag o behöver verkligen tvätta så men ska titta om de finns en annan tid så kan hjärtat köra in mig så slipper jag ta tåget för onsdag är han på kurs hela eftermiddagen o kvällen :/ måste lösa de.

snart är de dags för ullared, åker nästa helg på fredagen men först innan dess ska jag klippa mig för de behövs, de har vuxit en del o ser inte klokt ut o ta bort mina naglar o göra egna hemma, har en as snygg obra ide o då slipper jag betala nåt nu när det e skäärvt med de.

måste berätta, hittade en hälsokost affär på nätet, solbrun året om hur låter de, har testat en massa saker o massa har funkat, kan inte sola solarium nå mera , min hy mår inte bra av de, är väldigt känslig.
så detta ska bli min nya test sak, ska ta de på postförskott så slipper man faktura då jag lovat hjärtat att inte göra de på ett tag. så man ska käka de i två månander, kostade bara 99 kr så ska nog beställa en del 2 paket o se om de funkar.  berättar sen om de gör de.


bilder från helgen.






nu ska jag ut med maya, kolla tv sen börja med maten, får se vad de blir för gott, sugen på pizza haha

vi hörs sen ciao <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0