shopping o sallad till lunch


shopping o sallad till lunch, kan de bli bättre .
vaknade i morse av magknip. säkert av tabletterna så satt på toa ca 2 tim o de tog aldrig stopp men de behövdes för har inte varit på toa på 4 dar sjukt menar man ska gå kanske 1-2 gånger om dagen .
sen började mamma o jag städa, skura hela badrummet med klorin, o fixade hemma.
sen hoppa jag in i duschen o sedan tog vi tåget kl 13.19 mot väsby c där jag köpte underkläder på new yorker, rosa vit randig bh balconette med tillhörande string till.
sen köpte mamma lite underkläder oxå.
sen tog vi tåget tillbaka och o tog en varsin sallad på brödboden, var as gott men mätt så fort juh.
moster kom dit ett tag o snackade lite.

skulle ha tvättat idag, har as mkt tvätt men skjöt upp den till söndag eftersom mamma är här på besök. 


underkläder new yorker, mammas underkläder från new yorker.
 


ikväll blir de solning med mamma på brunos.

imorgon ska jag fixa naglarna kl 18.00 , om dom ska göra omm naglarna blir de nog vit tipp men blir de påfyllning bara blir de rosa glitter på tipparna, älskar att variera mellan färger, ska testa alla färger.

<3







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0