snaaart så


Har inte hunnit skriva idag, siktade in mig mot de imorse men vart mkt annat .

Faan snart är de dags att åka till ullared, ser verkligen framemot de, ska bli grymt kul. vi har hyrt stuga, jag malin ida o trixie, vi åker upp fredagen den 1 april runt 12 tiden o kommer hem på söndagen den 3, en hel helg med två hela galna dagar i ullared, shoppa o äta god mat. snacka om shopping för mig, har spart lite pengar dit för inte ofta man ska dit. aja mer om de kommer sen.

imorse vaknade jag o bara hatar att inte få sova så bestämde mig för att köpa hostmedicin o nässpray sen vart de flux på köpet med, fuskat lite med de o jag som fick ny tandläkar tid nu oxå . så skärpning med de.
iallafall sen gick jag ut med maysan, käkade frukost, dammsög lite o sedan direkt in i duschen, tog bussen 12.50 för att lämna in socpapper så snart har jag mina pengar på kontot. sköönt har lite saker jag ska handla, det är inget från nätet, har nog med räkningar känns de som . det är kläder från blocket, jag älskar att handla därifrån , man kan hitta så mkt roligt.
ska köpa ett par beiga midjehöga shorts tillsommaren, as snygga, en rosa glittrig klänning och en tubtopsklänning med silvriga detaljer. sen är jag lite sugen på att köpa denna fuskpäls leopard väst som passar utmärkt till skinnjacka eller snygg tröja,så den blir de nog med. 

jag hittade inte bilderna från hotmail på shortsen så dom kommer sen, en rosa glittrig klänning, tubtopsklänning,
leopardfuskpäls väst 

   

jag skickade efter lim till mina lösögonfransar och en stor ring från kimstore.
 

sen är jag förståss som alltid sugen på lite saker från nätet men de kommer få vänta en eller två månader. måste tänka på ekonomin men jag hittade ett par as snygga midjelåga jeans, från vart säger jag inte , dyra var dom 800 kr men de måste vara värt de för man hittar aldrig så här bra jeans, strecth o midjelåga, sexii ;)
lite kläder från ginaT  deras hemsida, en svart festkavaj, ursnygg, 2 ursnygga festlinnen/tunikor, en plånbok.
sen klockor från misterbling, lite olika att välja på.

midjelåga jeans, festkavaj från ginat, 2 festlinnen/tunikor, en plånbok.



sen några bling bling klockor från misterbling.se , lite olika alternativ, finns så mkt fint.
  

a det var de de, finns säkert lite mer men orkar inte skriva nå mer nu helt slut.
 imorgon har jag tvättid mellan 15-19 men innan dess så är de städning för fulla muggar som gäller.
sen på kvällen ringa lite samtal.
på torsdag ska jag till sthlm o träffa hellen, vi ska ta en bit mat o shoppa lite, behövs :)
på lördag kommer kanske min syster hit o sover över, ska bli mysigt då hon aldrig varit hos mig själv.
så då ska jag syster o robin ha en mysig helg tillsammans, hela helgen, skönt att ha dig hemma en hel helg älskling.


nu ska jag ut med maya sen soooova, god natt på er <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0