soon



aa snart är de dags för resan, oh shit vad jag längtar.
ullared på freedag o de kommer att rocka, gud vad kul, har alltid velat åka dit o nu ska jag de oxå.

jag var o klippte mig igår, vart sådär nöjd, kändes för tunt o kort nu men inte klippt mig på ett tag så därför. nu funderar jag starkt på att färga ljust, inte blont blont men ljusare brunt , får se, isåfall nästa vecka blir de =)
bilder får ni inte, har ingen kramera just nu o sedan får ni träffa mig haha :P dum jag är, jag vet.

vi var inne på resia oxå innan jag skulle klippa mig o ci bestämde oss för gram canaria då det var oroligheter i egypten o man bara fick åka till shada eller vad de heter just nu o dit ville vi inte åka, det blir puerto rico eller maspalomas, tror de hette så, var lite mer livat,party shopping o mat o närmare till allt så men men vem vet, kanske hinner ändra oss, ska boka nu snart, har hela april på oss att bestämma men sen ska vi bola har vi sagt för vi ska åka i september eller oktober. hittade grymt bra priser till bulgarien oxå så men vi får se vilket de blir. du o jag i paradiset hjärtat <3

hjärtat jobbade natt så har sovit hela natten själv o har gått sådär, somnat till sen vaknat , gjort så hela natten sen k 4 somnade jag o vaknade sen när hjärtat kom hem halv 7 o galningen ville jobba dagen oxå utan att sova, nej nej sömn är viktigt hihi.

skulle ha ringt doktorn i morse för måste verkligen kolla upp detta nu, mår inte bra :( ska ringa dit imorgon biti .
ska eventuellt på möte kl halv 4 idag, om jag orkar annars skjuter jag upp de.

vi hörs senare <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0