taggad tjej



känner mig riktig taggad för denna helg, var ju ledig förra helgen så nu jävlar tar vi igen de eller hur gumman ;)

jag har varit på möte kl 11, jag ska börja jobba på tisdag, de blir tisdagar bara ett tag fram över så ser vi hur mkt jag orkar o klarar, de ska bli grymt kul. ser verkligen fram emot de.
Det blir på secondhand butiken vid forum teatergrillen, dom har en liten butik där med massa begagnade skor o kläder, jag älskar ju sånt, kan hitta hur mkt snyggt som helst så kommer nog köpa en del därifrån :P sist jag var där i hälsade på fanns de en del snygga kläder som jag ville ta med mig hem :P

idag ska jag - trääna, diska, plocka undan hemma, ta fram kläder + min pälsjacka o en annan jacka till imorgon, spraya skorna, ställa in vinet i kylskåpet.

vi ska hämta upp sandra vid årsta sen blir vi avsläppta vid krogen. jag ska dricka en massa jävla vin, denna gång själv men de gör inget, så jag är lagom rolig tills jag kommer in på krogen. så jävla dyrt där inne plus på min razer med färska hallon blir jag fattig på ;)  men den drinken blir de nog endå som alltid. min favvo drink.
förut var de rosa pantern o piggelin men de släppte man ganska fort när man upptäckte hur god denna var ;)
vilken är er favorit drink? ;)




imorgon blir de utgång men inge vin innan :/ ska till hennes mormor på fika, kommer vara fixad så slipper man släpa på allt. ska dit runt 7 tiden sen tar vi bussen kl 9 ner.
vi gillar att vara tidigt på krogen, får sitt plats vid baren, alltid en bonus.

får se om mina leopars dojjor kommer idag oxå o mina ballerina, har gått hela veckan så skumt.


Ha en väldigt skön o bta helg för de ska jag ha så hörs vi ;) <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0