Trött och är helt slut



usch vilken helg, den har varit underbar, har spenderat den med sandra, o halva med cissi o sandra.
delvis har den varit icke så bra. hade kunnat gräva ner mig i en igloo o leva där, nu är de vissa hinder som stoppar mig o suger all liv ur mig, en kamp o den måste jag klara men de gör jag inte. HJÄÄÄÄLP!
i fredags fick jag reda på något som inte alls var så himla kul, man måste lära sig av misstagen o sedan konsekvenserna men de gör inte jag, jag kan göra om dom om o om igen. vad är de för fel på mig?
o detta kommer jag få leva med i några månader, eventuellt 1 år. det känns så overkligt, som om jag drömmar o inte kan vakna upp.
varit både ledsen o glad denna helg, kämpat mig igenom den. verkligen inte orkat. vill bara släppa taget om allt men de funkar ju inte då man har ett hem , en hund och en underbar pojkvän som stöttar en i alla lägen fast det inte är bra eller perfekt.Med din hjälp kommer jag igenom detta o kan klara de,är stark med dig.Jag älskar dig <3

varit ute på krogen båda dagarna, i fredags vart jag väldigt rolig, ord språk för mig,
*full* haha, var så jävla dålig på igåår när jag vaknade, spydde o sprängande huvudvärk, tur att man inte alls brukar dricka så mkt för blir aldrig bakis.
sen var de upp kl 3 o fixa sig o dra till sandra för att käka tårta o öppna paket sen drog vi ut senare på kvällen.
vart en tidig kväll då jag fortfarande var dålig på kvällen men det var ju sandras födelsedag så kunde inte svika henne. vi drog till max o käka sen åkte vi hem vid 1 tiden.

aha nu är de söndag o de händer inge speciellt, ska ligga i soffan hela dagen. kolla på en del filmer o bara vara =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0