vakna med solen i ögonen.


vaknade med solen i ögonen, skönt , snart är de vår o sen sommar. undra vad denna sommar har att ge.
hjärtat o jag har snackat o planerat sommaren lite. vi ska campa.göteborg, ullared m.m vi hittar nog en massa saker att göra hör hemma i sverige. vill helst av allt åka utomlands men de blir inte på ett tag då ekonomin säger annat, har ett hem att betala o det är inte så billigt. får se kanske blir nåt detta år eller nästa. iallafall längtar jag o den som väntar på något gott väntar inte förlänge.
Börjar sommaren redan nästahelg då jag åker till ullared, vi ska bo i stuga, jag o 3 andra tjejer. o har en del pengar att spendera så ska bli kul =) 

jag åkte in till uppsala ionsdags, meningen var att jag skulle hem men sov kvar hos henne. vi åkte till märsta för att hämta vinet, lite kläder o de o för att lämna maysan hos moster.
vi har käkat på stan, mysigt gått i affärer o jag köpte ett puder som ska matcha min foundation så det inte ser så brunt ut :P
kom hem igår, har haft de as trevligt o mysigt.

nog om de, jag vaknade rätt tidigt då jag trodde jag skulle sova längre .
jag ska kolla på våra bästa år nu kl kvart över tio sen efter de käka frukost, hvaregrynsgröt med lite sylt, ska försöka gå ner lite i vikt men när jag väl börjar så kan jag sluta äta helt o det är ju inte bra, bättre o skära ner på maten o de onyttiga, har hållt de ganska bra. sen blird e inge mer förens ieftermiddag då vi ska äta middag.

ska träna o sen duscha för i eftermiddag ska vi åka o storhandla mat, de behövs.
har tvätt tid imorgon 7.00-11.00 på morgonen shit måste ha slagit i huvudet :P

har kikat lite på kläder som jag vill ha, ska inte köpa men man får ju titta o de o önska sig :P

kofta från bubbleroom, leopard. randig kofta med ribbade kanter från veromoda. en sån kofta fast en randig med större ribbade kanter. lång cardigan från bubbleroom.
 


vi hörs senare <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0