Ville bara komma in med denna text!

ville bara kika in o lämna denna text :O

tyvärr tjejen, den här bron har du både bränt ner och pissat på. fortsätter du som du gör kommer din värld rasa eller så tom utan vänner, så mycket som du har att säga om allt och alla så kan de inte vara lätt! i det här läget är jag väl mer omtyckt än dig .. ;)


rätt grym text det här endå.


kommer nog inte hinna skriva blogg imorgon nör jag vaknat så skriver lite nu om morgondagen.
ska till stlhm imorgon, ska ta bussen 11.23 o sedan ta tåget 11.34 mot stan, ska ta nåt att äta om inte efter sen ska jag träffa läkaren, göra undersökning om utredningen o hoppas jag kommer därifrån snabbt, orkar inte med sånt här just nu.
hade tänkt kolla lite o affärer men kommer nog inte orka de .
älsklingen hämtar mig i väsby efter jag är klar, då blir de mammas . en fet stor hamburgare för de har jag förtjänat, det e sm sibylla o dom har de godaste. tur att man inte äter sån mat så mkt.
sen när jag kommit hem ska jag skriva blogg o lägga ut bilder på den snygga klänningen jag skickat efter, om den hinner komma innan fredag hoppas på de så har jag tre att välja bland men denna ska jag nog ha för den e grymt snygg.


nu ska jag iväg, sola o köpa kontaktkort sen köpa nå gott men nyttigt till kniven mot strupen som börjar kl 9 ikväll. kollade jämt på de förut så ska bli skoj =)


ciao <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0