weekend



nu är de äntligen fredag o de blir att åka till mamma  sandviken, vi åker ikväll då hjärtat har kommit hem,packat o dusschat.
vi ska hämta upp brorsan och hans tjej i uppsala stationen, vi ska vara där hela helgen o de behöver jag, behöver verkligen komma bort ett tag.
Har varit i tvättstugan sen 7 o kommer inte därifrån förens kl 11, har as mkt tvätt o skönt att få iväg allt innan man åker iväg så slipper man tänka på de när man kommer hem.
jag ska packa klart de sista, träna, fixa tånaglarna, diska plocka undan hemma o duscha innan jag far men de hinner jag väl, jag som e så snabb haha :P

igår var jag iväg o fixade naglarna, alltid lika bra o blir alltid lika nöjd.
denna gång tog jag vita tippar men dom sprayade o de håller längre o mkt vitare blev dom. skit snyggt.
fick en ny tid den 7 april och då ska dom ta bort o göra om från början så inte mina undernaglar förstörs.
färgen på tippen blir eventuellt rosa glitter eller guld glitter.

jag passade på att beställa lite sommarkläder från hm o ginat igår, behövdes, känns som om våren o sommaren snart är här. ska eventuellt köpa den andra svart oxå som jahg ska ha nästa helg då vi ska fira sandra för har inget o ha på mig ju då.

vet att jag inte skulle skicka efter nåt men var tvungen, var så fina saker.


mörkblå figur nära stretchig klänning till krogen, svarta som jag ska beställa, mörkblåa midjehöga shorts,
cardigan och 5-pack strumpor från barn avd.
   

mörkblå topp från ginaT, midjehöga jeansshorts.
 


nu ska jag till tvättstugan igen. vi hörs senare ciao <3




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0