god kväll på er..


gud vad jag är sämst på att updatera bloggen nu, jag har lovat och lovat att jag ska skriva mera men gör de inte. hmm får hitta en annan metod för vill verkligen skriva , antar att jag har så mkt att göra och de ploppar fram så mkt.
har inte skrivit sen i tisdag så kan ju updatera från onsdag, två dagar sen, i onsdag åkte jag till doktorn kl 2, hmm kom därifrån med 4 olika mediciner och idag fredag funkar inget, kanske ska vänta längre och ge de tid annars åker jag tillbaka och kräver starkare, kan inte ha det såhär med min allergi.
sedan åkte vi och handla lite, jag ställde mig och gjorde en egen smörgåstårta, hade ett recept från nätet men ändrade de lite och den vart super god, tog med mig lite till mamma och hon älskade den tillochmed så den ska vi göra i fortsättningen.
igår var jag bara hemma och tog de lugnt, tvättade kl 19 och vart klar runt kl 22, skönt brukar bli kvar där inne längre.
idag vaknade jag runt 11.45 , hade kunnat sova hela dagen men måste ut med maysan, hon måste ju få göra sitt sedan vart de städning packning och duschen för skulle till mamma i sandviken, maya ska ju få stanna kvar hos henne veckan ut för jag har en del jag måste reda ut och fixa både medmig själv och omgivningen.
sen möten och jobb, bättre för henne att vara där hon kan få massor av uppmärksamhet och trygg.
iallafall kom till mamma runt kl 19.30 vi drog och handla lite godis och nu tittar vi på twilight på 1an =)
strax ska jag sova för e ap trött, vi hörs imorgon

puss och krams <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0