onsdaag..


igår jobbade jag mellan 13- 15 , var jätte skönt att komma iväg och komma ut. jag höll på i skyltfönstret, strök lite kläder och hängde upp. roligt var de, jag ska dit snart och köpa min korsett som dom lagt undan åt mig. tro mig snygga kläder kan man hitta där och för 10 20 kr styck och helt nya plagg. hitils har jag fått hem en svart och en rosa cardigan, en svart väst som sitter tajt. ett par cheap monday jeans, en rosa sjal o säkert nåt mera .
kul ju och jag trivs på mitt jobb,ska eventuellt utöka dagarna :)
efter jobbet gick jag till centrum, lämnade in filmen vägen som jag hyrde, ett tips bi som gillar lite läskigt, äckligt och spännande ska se den , jag tyckte den var grymt bra.
när jag kom hem gjorde jag pannkakor, var ett tag sen vi åt de så gott var de sen skulle hjärtat till jobbet och jag diskade plockade lite och gjorde äppelpaj, blir nog smakbit på den ikväll till tv:n då jag ska se grey's anatomy och off the map. mina älsklings program.
idag skulle jag igentligent ha åkt till uppsala och träffat sandra, ta en shoppingtur och äta en bit mat men vart inte så men blir eventuellt imorgon eller fredag. vill köpa nya underkläder och någon tröja/linne.
iallafall så gick jag upp vid halv 11, skönt så jag inte sover bort hela dagen, har ätit en skål havregrynsgröt med äppelmos och nu sitter jag vid datan och kollar lite på blocket, har hittat en grymt snygg klänning som jag ska köpa tror.

föresten min mc/pilot jacka som jag köpte från blocket kommer hem imorgon eller fredag, hon skulle skicka den ieftermiddag så den borde komma då. jipii skit bra nu till hösten o vinter.

kanske inte så bra bild men ni får en bättre när den kommer hem.

 


helgen blir lugn, skulle ha gått ut men jag orkar inte  så vi får se vad helgen erbjuder, kanske drar med mig hjärtat och shoppar lite :) <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0