tisdaaag...


oj jag har inte skrivit blogg sen den 18, fy skäms på mig, undra vad som har sen dess, så en hel del. i helgen som var, var jag ute med patricia igen o vi kan inte låta bli, var på kalas, skulle ha dragit vidare men de blir aldrig av haha , men vi var iallafall på kalas, drack tequila och hade de grymt kul. vi somnade runt halv sex på morgonen.
jag kom till henne på kvällen runt kl 6, vi drack vin, käkade jordgubbar och lite godis, lyssnadé på en massa musik. vi skulle sjunga karaoke men vi fatta inte hur vi skulle koppla in de så¨vi strunta i de men vi ska göra de snart. vi drog till bussen runt kl halv tio, då var vi ganska så roliga, brukar säga så, låter bättre ;)
i love my life right now, glad att jag träffat dig tjejen, vi är samma skrot o järn, o vi vet båda vad vi vill ;)
drog hem på söndagen runt kl 12 då maysan inte kan vara ensam hemma så länge, hade ingen hundvakt så hon var hemma med robin men han skulle åka cross efter han hämtat mig så jag åkte hem.
i söndags så åkte vi upp till mamsen för att hämta våran nya micro, cd ställt , as snyggt och lite annat som vi fått av mamma. vi åkte ut till morfar efter de, lämnade lite saker och umgicks en stund.
direkt efter de åktr vi hem till niklas, tills han nya hem. han har blivit flyttad till ett ställe, slavsta i uppsala tills han ska få eget boende, lägenhet i uppsala, vilket lyx säger jag bara. snacka om att jag kommer att spendera mkt tid där haha.
sen i söndags så har jag och mamma bara fixat här hemma, möblerat om o donat, köpt blommor , nu måste jag hålla dom vid liv. annars får de bli plast blommor .
har blivit som ett riktigt hem här hemma, jag trivs när det är så =)
igår beställde jag faktiskt ett par nya pumps till helgen och lite ansikts saker och en nya mascara.
pumps från have2have och lite saker från kicks, hade fått nå erbjudande så fick handla 4 valfria saker för 200 kr eller vad det var. eftersom jag fyller om precis en vecka ska patricia o jag ut på fredag o fira mig, blir party o hon ska tydligen supa mig under bordet, får se hur detta slutar så tänkte nya pumps måste jag ha till min nya klänning.
sen på lördagen ska jag o hjärtat UT i stlhm, äta på mongolisk restaurang och gå på bio, kommer bli mysigt. vi ska göra de för att vi fyller år. och imorgon onsdag eller på torsdag ska jag vi boka våran resa till gran canaria pourto rica, kan inte fatta de men de äntligen händer, vi ska åka den 26 september, vi vil iallafall åka då .
längtar som attan tills vi ska åka. sola bada äta god mat shopping :D

pumpsen.
 

saker från kicks.
  

ikväll blir de tvättning mellan 19 - 23 <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0