veckan på g...



a vart ska jag börja, förra veckan var lugn o skön, har inte skrivit sen tisdags . gjorde inte så mkt i veckan, tog de mest lugnt, tvättade lite mera i torsdags, på kvällen bakade jag tårta tills robins family skulle komma på *kalas* för att fira han så jag bakade åt dom en jordgubbs tårta och en sockerkaka hihi.
beställde pumpsen i veckan o dom kom i torsdags men ska skicka tillbaka dom för dom var alldeles för höga och inge fina så ska byta till ett par andra och se om dom är finare o sitter bättre. tycker dom var snygga på bilden, blommor och sommar aktigt men kan ju se annorlunda ut i verkligheten.
sen beställde jag en klänning från nelly.com , den satt som en smäck på mig, inte varje dag man fyller år o ska firas ute på krogen så tänkte jag unnar mig detta.
i fredags iallafall så vaknade jag väldigt tidigt, städade och ordnade hemma tills hans familj skulle komma, jag skulle själv iväg så fixade mig oxå då. jag packade allt och drog till uppsala, mötte patricia på stan , kollade lite i affärer, vi käkade på china garden, mums de var gott :D fick presenter, pärl halsband med örhängen och armband. tusen tack :D så tacksam att du var med mig o fira mig . det betyder så mkt för mig.
efter de så åkte vi hem till henne, drack massa vin ,sminkade oss och fixade oss för kvällen, lollo kom efter ett tag och vi hade de super kul tillsammans. kl halv tio drog vi till bussen och då var jag nog väldigt full haha.
vi drog till bj men stannade inte länge utan drog vidare till kalas, vi stannade där och efter vi varit där drog vi hemåt .
vaknade runt kl 12 , drog hem till märsta kl 2, fixade mig, duschade och drog till stlhm med hjärtat då vi hade bord på en mongolisk restaurang, det var super gott dock mkt folk så man hörde inte när man pratade med varandra.
efter de skjutsade hjärtat mig till uppsala flogsta där jag mötte upp patricia , vi gick till nå salsa klubb som var grymt bra, dansade och var helt nykter, skönt . hade nog ingen lust att dricka två dagar i rad och det är nog inte min grej.
hjärtat hämtade mig kl halv ett på natten och somnade skönt när jag kom hem, sov endå till kl 12 idag söndagen, behövde sova ut, gick upp. började baka bärpaj och sedan scones. duschade och sedan iväg, hyrde film och hämtade hem maya.

från have2have. kllänning från nelly.com
   

imorgon blir de en lugn dag, ska till tvätt stugan och kolla om de finns nå tvätt tid, måste tvätta upp klänningen.
tisdag blir de jobb 13.15

<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0