Göras

Igår var de rätt okej dag men vi ska inte snacka om vad som fanns i den dagen haha, sjukt säger jag bara, men ur över de så tävlade hjärtat cross, de gick jätte bra. stolt över dig min prins.Var inte hemma föreens vid 6, då vart de data och fixa lite.
 Idag, vaknade nyss, rätt trött idag faktiskt men vaknade endå rätt skapligt så jag kommer hinna med de jag ska göra de, kommer lista där nere snart. 
Idag jobbar hjärtat sent, från 8 till eventuellt 11 på kvällen , förstår inte hur du orkar men du är en kämpe du, längtar efter dig redan. nu blire till att skriva klart bloggen sen ta en lång promenad i solen.

- ringa avboka klippningen på torsdag.
- ordna fram en dag åt fransk manikyr innan valborg.
- beställa min tandblekning
- Gå lång promenad
- Sola solarium
- tvätta och städa.

nånon ny bild på mig kommer oxå med
  

jag älskar dig älskling <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0