En onsdag

Funkar inga batterier till denna kamera eller. Haha dom jag hade brann upp i laddaren,trodde verkligen de var uppladdningsbara men tydligen inte. Jag och hjärtat gick och lade oss, kröp ner i sängen, sen plötsligt hör vi hur de låter om attans i laddaren, då höll dom på att nästan sprängas ,*trodde jag* haha , men de roligaste var att jag trodde de först var små möss som sprang runt i rummet så jag ställde mig upp i sängen och skrek som en galning,*det är möss eller något på golvet och han fick absolut inte sätta ner sina fötter för då skulle dom bitas haha.sjukt säger jag bara, var väl extremt trött eller nåt :P.
Vaknade för en stund sen, känns som om jag skulle kunna ligga hela dagen. Kollade på top model, följer de jämt och ständigt, kan inte bli bättre.
Jag tänkte kuta ut och hämta posten och se om det har kommit nå roligt till mig,de brukar de göra.
Jag skulle till stan idag träffa en tjejkompis, tagit en fika och gått runt lite. Skönt och komma bort lite men de vart inget av med de på grund av vädret, inga tunnelbanor går o pendeln går dåligt,vill inte bli fast någonstanns.Sen skulle jag ha köpt en skit snygg kofta, gillar den verkligen så ska köpa den på fredag istället då tänkte jag.
Jag ska vänta på att hjärtat ska komma hem så vi kan rulla över till hans mamma på lite middag,alltid lika mysigt att komma dit och umgås.

Hörs senare<3

Kofta- Gina tricot




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0