dagen börjar dåligt men slutar bra.

vaknade av dåliga besked som fick mig ledsen och väldigt förtvivlad, trodde bättre om den människan men de visade sig vara fel. orkar inte prata om de så nämner de bara lite lätt. 
Försökte få i mig frukost men var absolut inte sugen på den, sen begav vi oss emot uppsala, väntade på posten men den kom aldrig för mina stövlar ska komma snart .
de vart gränby centrum idag, har inte varit där på evigheter så de var roligt, dom har byggt om jätte mycket, kände knappt igen den. jag shoppade loss lite, behövde de efter denna morgon.
det vart 3pack boxertrosor från hm, ett par knallrosa ballerina, och ett par svarta. dom rosa var jag ba tvungen att köpa för själva färgen juh :P haha.
sen köpte jag ett lång rutig skjortan från gina och ett svart tjockt bälte som ska sitta i midjan, skiit snyggt.
träffade sara en stund på kvällen, roligt , hennes syrra har typ en hamster med 3 ben, det e helt sjukt. jag höll på att skratta på mig, har aldrig sett på maken, trebenta djur är coola haha.
sen skulle jag åka hem, har ju inte varit någon bra dag känslomässigt så orkade inte vara där så länge. vi bestämde iallafall att de blir utgång på fredag med massa brudar, kalas eller något blir de väl som vanligt, så blir att festa till lite. lär behövas. nu sitter jag här i rummet med älskling och tänker hoppa på honom och pussa på honom.älskar dig robin jansson.
dagens outfit. Lårstövlar-skopunkten, Jeansleggings-bikbok, linne-ginatricot, kofta-ginatricot , halsband-H&m.

Dagens inköp
3pack boxertrosor-H&m, de ska vara svarta med oxå men dom har jag på mig.rosaballerina ,svarta ballerina
lång skjorta rutig-ginatricot, midjeskärp-ginatricot

    


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0