Bra helg!


I fredags beställde vi hem kinamat och bara tog de lugnt, jag kollade på film sen hela kvällen och robin var ute och roade sig. Jag behövde en lugn helg eftersom alla andra typ har jag festat igenom =P.
sen somnade jag rätt tidigt, vakna inte ens när robin kom hem på natten, så trött var jag.
Blir skönt sen när man har flyttat, större o mer utrymme. skönt längtar,
Sen söndagen drog robin iväg o fixade med crossen, jag duschade och fixade mig för sen på kvällen drog vi till kista, först mötte jag upp en kund som köpte tre par skor av mig. skönt att bli av med lite saker.
Sen käkade vi på food court, de var gott, vart pasta carbonara, sen kollade vi runt lite i affärer, 
jag köpte en rosa väska inne på accent. super nöjd. passar mig så de skriker om de haha. så den vart de,
sen köpte jag ett beige linne på ginaT, de vanliga. 
köpte skospray till mina stövlar oxå inne på skopunkten, som skyddar mot vatten o smuts och att dom håller längre.
skulle ha köpt den nya mascaran som jag ska pröva, men ska köpa den på tisdag då jag ska in till stlhm.
den heter Mascara million lashes, ska tydligen vara as bra o man får långa fransar av den så den ska jag testa o se om de blir min nya. brukar alltid ha en som jag alltid använder men nu var de dags att testa nå nytt.
testa ni med , kanske gillar de ;)
sen lyxade vi oss med att köpa marängsvisso kollade på tv, den dära filmen underbar o älskad av alla. den var bra men underlig haha =P.
idag är de söndag o nu ska jag äntligent hämta min efterlängtaade tandblekning av kussen. har inte kunnat köpa den av henne men nu så, får vi se sen om jag får nå vitare tänder .



    


nu ska jag ut med maysan o sen använda magmaskinen medans jag plockar i rummet <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0