Haha säger jag bara



varit fullt ös hela helgen känns de som fast jag bara var ute i fredags.
jag köpte på bolaget o drog till saras pappa men där var de tomt haha, vart nå strul så sara kom vid sju så började dricka för mig själv och sminka mig o de. sen kom sara då delade vi på vinet som var kvar sen var jag rund om fötterna när man skulle ut. vi var på kalas som alltid, kul var de =) åkte hem runt 2 tiden.
hela lördagen vart de lugnt, städa o sortera i rummet. plockade undan o la ut en hel del saker på blocket.
förre veckan ringde robin på en lägenhet så nu hoppas vi att vi får den, här i märsta vid norrbacka, det e dags att flytta nu känner jag, trångt i litet här plus att mamma igentligent inte kan vara här eftersom dom är allergiska, tur att de har gått bra hittils.. annars är det bara att söka vidare o hoppas få napp på något snart.
i går var de lugnt oxå. dammsög hela rummet o tog bort flyttkartongerna så vart lite mera plats.
var o handla lite igår oxå, köpte handkräm vaseline och den nya tandskrämen maxwhite one. 

jag har väntat på att mina pengar ska komma över en vecka nu, kan dom inte bara komma så jag kan handla de jag behöver. ska iväg o fixa mina naglar fransk manikyr på stinsen , ooh vad jag längtar. köpte så jag kunde göra själv hemma fransk manikyr, 39.90 på hm men det vart inge bra haha, sen ska jag inhandla lite nytt till garderoben, ett par midjekorta jeans från ginaT som jag kikade på förut mörka o lite annat , tänkte gå oxå på new yoker för dom har alltid snygga saker. 

JAg, niklas o sara <3





 


Jag, niklas o sara <3. fransk manikyr.
 

nu ska jag gå ut med maysan sen bada <3

Kommentarer
Sara ((:

Förlåt att de dröjde , men de var kuul såå länge de varade =D. Älskar dig bästa vän<3<333

2010-11-09 19:24:52
URL: http://pojkkenochflikkan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0