Heeeelg



oohh det är fredag idag och de betyder att det är helg, gud vad skönt, ska slappa hela helgen men endå vara lite på drift. ska iväg kväll till väsby centrum med hjärtat och kolla lite nya kläder till min garderob, de behövs känns de som och new yorker har både bra och billigt =) sen blir de ta de lugnt och myspysa med hjärtat.

söndag ska jag klippa mig, fett nervös :P men hoppas de blir bra iallafall, en del har sagt att jag kommer passa i de men måste våga göra om sig lite o ändra frisyr till kort haha, om de inte skulle passa på mig växer de ut igen.

hämtade mobilen igår, rosa touch, skit snygg, ska bärja använda den när de legat på laddning sen ska jag väl titta på den massa gånger sen använda den haha.

nu ska jag snart ut med maya och nova sen duschen, men först innan de en liten skönhetssalong med youthfulessence och ansiktsmask och fotvård. <3

outfit today : jeans new yorker, mörkt blåttlinne ginaT, militärgrönt linne GinaT, knähöga stövlar från belle,
jeans jacka barnavd h&M halsband jc.


så här ungefär kommer jag klippa mig -


Jag älskar dig robin jansson <3 njuter av varje sekund med dig.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0