skönhet


Ansiktsmasken är på just nu, skönt o härligt.. så mjukt o lent o härligt. babylent ansikte brukar folk säga att jag har. kanske har de då.
Igår beställde jag min efterlängtade abtronic x2 magmaskin, men kan även använda den på andra områden på kroppen som amn tycker ska få form =).  ska bli tränings nörd nu, ska träna med den en gång om dagen kommer få en platt sexig rutig mage som jag alltid drömt om. härligt. slippa gå på o gym o svettas och behöva ta sig någostanns, de slipper man , men denna maskin använder man när man sitter vid datan sitter o tittar på tv eller gör något annat. hur enkelt som helst och får resultat efter några ggr bara. helst sjukt. lite dyr men det var den värt de.

Maya får bo kvar här hos camilla men kommer vara hos henne på dagarna för jag ska mänlogen flytta tillbaka till robin igen, skönt men samtidigt blir jag orolig för maya hur de går på nätterna men tror de kommer gå bra eftersom hon har sin korg som hon annars jämt sover i och sen kan hon sova hos camilla med i hennes säng om hon vill de.
skönt att komma hem och fixa o dona o ha sina saker kläder m.m nära sig så man inte slipper åka fram o tillbaka o hämta något för att am glömt de o de.

Igår bestämde jag o hjärtat att vi ska gå på bio o äta ute ihelgen, vilken dag än det vet jag inte men lördag eller imorn *fredag* kanske. vi ska se denna karate kid, verkar rolig, det var hjärtats ide att se den, hade velat se typ romantiskt men ser den för din skull =)


Nu ska jag discka, plocka undan lite . duschen efter de sen åka till soc o hämta lite papper.
i eftermiddag ska hag åka till öb o köpa fler ansiktmaskar =)

Lev dagen som om den vore den sista <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0