Balkongdörren öppen och solen lyser rakt in....


vaknade o kände bara för att ha balkongdörren öppen, sköönt och solen lyser rakt in :D

oh jag fattar inte att vi pratade om detta igår och kanske kommer genomföra de, det vart vårt samtalsämne vid middagen och jag älskade de, egypten eller gran canaria, hur bra låter inte de?
vi bestämde oss för att åka till resia idag och höra lite med dom och prata, och vi ska göra allt för att vi ska kunna åka. kollade runt på nätet igår och hittade grymt bra resor till egypten - sharm el sheikh. älsklingen var väldigt sugen på att åka dit, hittade 5 stjärninghotell plus mat för en väldigt billig peng, de var något de, all inclusive hette de något haha, märks att jag inte är så van med detta :P
och bilder var så fina på hotellet allt.
det gäller att spara o spara för vi vill åka i septémber eller oktober så vi hinner spara ihop lite men vi vill oxå åka i juni då de finns bra resor med men vi får se. hoppas på detta för finns ingen annat jag vill göra just nu med dig älskling <3

bilder i egypten - sharm el sheikh, tagna från goggle.
     


spanien - cran canaria tagna från google
  



nu ska jag ut med maya, äta frukost, storstäda, trääna sen duschen <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0