Hemma igen!


i fredags åkte jag, maya o robin upp till mamsen i sandviken, vi hämtade upp bror o hans tjej jenny i uppsala på stationen.
har varit där hela helgen, varit skönt men samtidigt jobbigt, har svårt att vara social just nu och vill helst bara vara ensam. skönt samtidigt då att jag inte gick ut heller. de sparar vi till helgen, behövde verkligen vila.
i lördags var vi iväg till valbo köpcentrum och till ikea, på ikea köpte vi handdukar och en lampa till vardagsrummet. as snygg. börjar bli fint här hemma nu =)
sen var vi iväg till maxi där jag köpte lite ansiktssaker, har samma på kicks fast billigare på maxi, de gillar jag.
sen drog hem o käkade, söndagen drog vi hemåt. släppte av brorsan o hans tjej i uppsala, vi drog till willys, köpte hem lite mat o beställde pizza. gott var de.
vaknade runt 9 tiden o var as trött. hade nog ett kilo grus i ögonen kändes de som.
var ut med maya i slaskvädret, käkade varma mackor till frukost o sen dess har jag kollat på skor på nätet. ska inte beställa från have2have eller nelly eller hm på ett tag. de har jag lovat mig själv.
hittade några på halens som var as snygga, sen vill jah ha ett par leopardkilklack skor från skopunkten och ett par leopardballerina, dom ska jag beställa :P
min klänning kommer i veckan med, vilken dag vet jag inte, den ni vet som jag köpe från blocket, tänkte ha den på fredag och den svarta från hm på lördagen eller tvärtom. får se =)


lite olika pumps från halens, vilka ska jag ha? leopardkilklackskor skopunkten.
      

klänningen från blocket.



ikväll ska jag hämta ut mina shorts från ginat sen i veckan kommer hm, men ska nog skicka tillbaka den mörkblå klänningen från hm.

veckan ser ut såhär.

tisdag: tvätta och sola på kvällen.
onsdag: stockholm, träffa läkaren om utredningen på kvällen sola
torsdag: bolaget o sola på kvällen.
fredag: träffa camilla om sysselsättningen sedan kvällen utgång.
lördagen: fira sandra som fyller år + utgång.


nu ska jag ut med maya sedan killa o.c <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0