Min blogg är så intressant


Är du..

Arrogant:

näää
Osäker: kan hända
Trött: just nu, ohja!
Intressant: finns vissa som tycker det haha
Smart: noo hell
Barnslig: kommer alltid att vara
Liten: haha vafan, jag är ganska så mini faktiskt
Lätt: hoppas vi snackar vikt nu, lätt som en fjäder :-P
tröttpåarbetslösheten: gud ja!
Rolig: enligt vissa är jag misslyckat tråkig och vissa tycker jag KAN VARA kul hahaha.
Pratglad: I-b-l-a-n-d
Frågvis: njaa..
Organiserad: skulle jag inte påstå
Hälsosam: fan heller :-P
Blyg: beror på med vem !
Attraktiv: enligt mig, iibland kanske
Lätt uttråkad: aa, rastlös jämt
Vegetarian: nejdå, kött är bäst haha
Besatt: *min hemlighet*
Pålitlig: What happendes in nadia, stays in nadia. Gud det låter så fel.

Har du..

För många vänner:
Absolut inte
Förföljelsemani: nepp
Tvångstankar: väldigt
Färgat håret: när färgen börjar försvinna
Brutit några ben: nej
Några piercings: yes, tungan
Egen dator: yes! en bärbar som jag älskar mest av allt på denna jord
Bra självförtroende: Nja, helt okejigt.
Kysst någon: Jadåå!
Haft sex: Neejdåå! haha, seriöst nej.
Tagit nakenbilder: Fan heller, räcker med att kolla i spegeln och bli avskräckt (HAHA)
Sagt jag älskar dig till någon idag: aa men säger de endå varje dag
Varit kär: Jag är kär!
Blivit kär i någon på nätet: nää
Dumpat någon: A tyvärr
Stulit någonting: Ja fan, tumme ner!
Gjort något olagligt: drogerna kanske

Vem..

Saknar du:
MIN ROBIN!
Vill du döda: småkryp som spindlar,hatar dom.
Rörde dig sist: Rörde?! haha, typ.. ingenaning?
Vem kysste du sist? robin juh
Skrev du till sist: hellen, min käre favorit kompis
Vill du vara som: som mig själv haha
Sårade dig sist: , orkar inte ta upp de
Vill du bli galet full med: hjärtat *men de får vi vara tysta om*
Gjorde dig riktigt glad senast: Ingen aning, har vart nedstämd hela dagen typ.
Fick du sms från senast: hellen
Ringde dig senast: Mamma
Ska du gifta dig med: robin, känner och vet att han är den rätte
Får dig att skratta: fåtal personer

NU BLIR DET GREY'S ANATOMY. siiiya!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0