en trött fröken..

 hellu, jag har varit sämst på att uppdatera bloggen men tänkte jag skulle skriva lite rader.
har hunnit med en massa sen jag senast skrev.
varit på mötetn i veckan, klarat av en massa saker, stått emot en massa frestningar. fått reda på en del bra saker och förbereder för flytten upp till mamsen.
igår sov jag hós sara med ginza, de var mysigt o skönt att komma iväg lite från märsta. vi käkade en stor räksmörgås och hade de mysigt. ginza är ju bara för underbar, det får mig bara mer att längta efter maja, ska ringa henne på måndag och höra vilken dag jag får hämta henne.

som sagt, sen idag åkte vi in till uppsala, träffade mamma och handlade lite fast jag inte skulle haha.
jag köpte två par jeans på gina T 99 kr paret, jag bara aa ska köpa massa, men de vart ett par vita och ett par andra. jätte fina, ville köpa ett linne men de får vänta sen köpte jag underkläder på new yorker, leoaprd bh med trosor till, skit snygga =)
Sen fick jag för mig att jag skulle köpa en resebur till maja för sara hade hittat en på lidl för 150 spenn, så åkte handla sverige runt för att leta efter en men hitta ingen, då tänkte jag att jag skiter i de för har en väska redan ju .
vi åkte vidare till tillgottsunda och gick i köpcentrumet för det var så otroligt länge sen man var där, då hittar jag en nästan louis vuitton resebur till chiauhua, jag köpte på en gång, sen ska jag ju buda på en sån weekendbag på tradera så de passar alldeles utmärkt med varandra =)
sen får jag inte glömma, älsklingen köpte ett par jeans till mig i veckan som var, ett par mörka.
mkt jag klickar hem jag vet haha. sen klickade jag oxå hem en kamel trenchoat jacka från h&m, hade inte kommit in i butiken än och jag kunde inte vänta.
jag beställde hem i veckan en klännings från nelly som jag tänkte ha imorn för då blir de utgång med det var för liten så fick beställa o göra om en storlek större men fin var den iallafall =) satt som en smäck på mig.

bilder kommer senare på allt när jag fått liv i min kamera som inte vill funka just nu, irriterade , man vill ju lägga upp allt man köpt o ska köpa .

Jeans från ginaT, jeans från newYorker, bh+Trosa new yorker, hundbur från arkens zoo,  
    

louis vuitton weekend bag, en ljus och en mörk, kamel trenchoatjacka fårn h&m
    

Ta dagen som den kommer och lev det fullt ut som jag gör. <3

outfit today is,
mörka jeans från newyorker, jeansjacka från crocker, halsband från H&m, vitt linne från newyorker och blått linne från ginaT.

pratade nyss med marianne, hundägaren och vi bestämde att på söndag kl tre ska jag hämta hem maja föralltid, hon är min från och med då, vi komme att leva våra dagar som prinsessor, älskar dig min lilla baby <3

Kommentarer
Anonym

Är de du som komenterat min blogg ?? om pengar typ?!

Jag förtår inte riktigt frågan isåfall :P

2010-08-23 17:01:50
nathalie

hej, är de lina? aa det där du skrev om låna pengar o de? / nathalie

2010-08-24 12:05:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0