skräddare, julklappar.

ohh vad det e så mkt just nu, alltid är de något :P.
min klänning kom idag, beställde från nelly.com som jag tänkte ha på julafton o båtresan, de pratar vi om lite senare i bloggen. sen beställde jag hot red läppstift, passar utmärkt till julen.
Skulle ha beställt ett par skor med, men dom har inte min storlek på dom just nu så får väl blir ett par jag har hemma, har så många så ett par skulle vi nog kunna hitta nåt.
Ville beställa ett par från bubbleroom i svarta kilklack men dom var lite dyra o jag har en del räkningar denna månad o i januari så allt måste gå ihop så dom får vänta till nästa tillfälle kommer upp.
Men jag var tvungen bara att beställde en rosa mysdress från bubbleroom, rich bitch står de på. as snyggt.
hämtade oxå ut mitt paket från hm, beställe lite förra månanden o de kom idag.det var lite saker till lägenheten.
vet inte om jag har skrivit de tidigare i min blogg men kan ta de igen,
beställde leopard duschdraperi, leopard badrums matta, sovplagg, o ett par skor låg skor men dom ska jag skicka tillbaka för dom satt inge bra på mig, 2 handdukar och ett natt linne i mörkblått
.
lämnade in min bommerang jacka till märsta skräddare idag, dom ska sy på min päls. så den är klar på fredag, spännande o se hur detta kommer att bli. den är ju så stor o fin pälsen så det kommer nog bli as bra.
på fredag oxå ska jag,brorsan o mamma till dennis i gränby o tatuera oss igen, niklas ska göra taggtråd på armen o jag ska fylla i den på magen o eventuellt armbågen får se.

jul ska vi fira hos mamma i sandviken, jag o robin o maysan åker dit på julaftonens morgon, sover över natten o sen åker hem på juldagen, maysan får stanna kvar nå dagar för på söndagen ska jag åka kryssning med ida o jenny, de kommer bli så kul. den 26 alltså, cinderella blir de 24 timmars. blir nyktert för mig men de duger de med . älskar att åka båt, det är så kul. vi ska äta god mat. umgås, shoppa. jag ska definitivt köpa mina ostar, dom är mina favoriter och dom finns bara just på denna båt.

imorn blir de till att köpa klart alla julklappar, har några kvar. skönt att lite är avklarat.





klänning från nelly, hot red läppstift från nelly

 


svarta kilklack skor jag ville ha från bubbleroom o dressen jag beställde idag nyss.
 


grejer från hm.
leopard duschdraperi, leopard duschmatta, sovplagg, 2 stleopard handdukar små, nattlinne
   


aja nog nu, shoppar o shoppar men detta är de sista för sen ska vi flytta. har en hyra att betala mat pengar så nu var detta de sista.
nu ska jag ut med maya sen ´kolla tv <3


p.s jag är glad över mitt liv, hur de fungerar o vilka som finns i mitt liv. glad att jag inte är så fixerad vid såna saker som igentligent inte är viktiga. som utseenden ,klart jag är de men jag kan klara av att gå ut utanför dörren utan smink, har vänner som bryr sig o jag har en liten familj, vi kanske intealltid funkar med varandra men jag älskar min familj, mamma bror o syster betyder allt för mig. pappa just nu finns inte i mitt ´liv men på något sätt älskar jag honom för att han är min far.
jag lever mitt liv nu, ska som sagt flytta 1 januari, börja jobba. allt fungerar som de ska.
framförallt älskar jag min pojkvän, som kommer bli min sambo snart. robin jansson <3 du betyder allt för mig.

(L)

Kommentarer
Lina

Tja tja



Om de du Nathalie som kommenterat nyss i min blogg så stämmer det att jag är 159lång står till och med på både mitt körkort och på mitt legetimation :) så jag är inte lika lång som du! Nu fick du svar på frågan om de var du som nu skrev det :)

2011-01-21 18:20:05
lina

Oj jag menade mitt pass inte mitt körkort :) sry

2011-01-21 18:20:53
nathalie

aha okej trodde du var lika lång som mig, såg så ut på crossbanan, me nhar ju bara sett dig typ en gång så kan ha fel sorry :)

2011-02-13 14:45:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0