Bra dag

Precis kommit hem från stan, hämtade min kofta som jag köpte , skit snygg. bilder på den kommer sen för just nu ligger den i tvättmaskinen, har någon mani om att man måste tvätta nya kläder innan man använder dom haha. sjukt jag vet.
Dagens outfit är väldigt enkel för snart blir de missbruks gruppen som gäller sen kina med hjärtat. Gott ska de bli med kina, var ett tag sen vi käkade där. myspys med hjärtat. väntar på att han ska komma och hämta upp mig så jag slipper gå, denna kalla värld hinner man frysa ihjäl i innan man kommer fram.
Imorgon beger de mot lill storvik, ska spendera hela helgen hos mamma, behöver de, har varit mycket på sista tiden.
Väntar på att jag ska få mitt bidrag så jag åka iväg och spendera lite pengar, shoppa lite och slippa sitta hemma jämt. shoppa är ju en flickans bästa intresse, iallafall mitt.

Outfit today .  tröja- stadium, Linne- H&m, underlinne- Bikbok, halsband- lindex, jeans- zara. Mössa- kappahl.

   


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0