Grillning och sedan utgång

 Vaknade nyss, skit trött om dagarna så sover as länge fattar inte, tror de är mina sömn tabletter. vill inte vara såhär trött hela tiden haha förut gnällde jag på att jag aldrig sov :P
Äter lite frukost just nu och funderar starkt på om jag ska skicka efter ett par skit snygga pumps i leopard, måste vänta o se om mina sjuk papper kommer idag så jag vet att jag får bidrag  :P 
 Sen blir de solning och promenad, ska oxå packa för lördag för ska iväg och bo i stuga för robin har cross tävling lördag-söndag, någon stanns i dalarna :) ska bli kul att komma iväg lite från märsta.
Ska duscha och göra mig ordning för i eftermiddag blir de grillning o dricka hos camilla sen ska jag ut ikväll, blir kalas . Jag var ju i kista här om dagen och kunde inte motstå att gå in i belles shoes, usch jag får ju inte köpa skor för har alldeles för många redan men de vart två st skor,ena paret ska jag ha ikväll, det e dom första bilden, svarta pumpsen, sen ett par klackar i brunt, sen ny klänning föståss som passar till skorna. skit snyggt kommer de bli sen min svarta kavaj ska jag ha på mig.
ska åka med åtta tåget in för ska möta sara halv nio vid stationen. får se vilka man träffar på ikväll då.


Svarta pumps från belle, klackar från belle, svart klänning gina T. sen eventuellt skicka efter leopard pumps,skolett.
   

Outfit tonight :)
Svarta pumps från belle, svart volang klänning från gina T, svart kavaj från gina T.
  

jag vill bara säga att jag är världens lyckligaste att få känna den lycka som jag känner varje dag jag vaknar upp med dig trodde jag aldrig jag skulle få känna, du gör mig glad. !
Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig över hela mitt hjärta ! Din nathalie föralltid ♥



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0