Home again

Nu har jag varit hemma i ca 2 dagar och saknar stället så otroligt mycket, rebecka du gör mitt liv så mkt lättare.
Älskar dig tjejen redan och släpper dig inte.
Iallafall parta gjorde vi kan man säga, full varenda jävla natt och dansade på bardiskarna och bara leavde for the moment, detta kallar jag ett paradis. Ville inte åka hem men var tvungen för vi bokade bara för en vecka men jag och rebecka har bestämt oss för att åka tillbaka den 1 augusti och vara en vecka eller mer. längtar <3
Kom hem i torsdags, landade på arlanda runt halv fyra. Släppte av tjejerna sen var de mot sjukhuset på löwet men dom kunde inte göra så mkt för tydligen var mitt fall ovanligt, vidare mot danderyd där jag hoppades på att dom skulle kunna veta vad de var och hjälpa mig, brännskadad och hög feber visste dom men svullnaden av smalbenen och fötterna samt tårna visste dom inte heller var de var, sur jag vart. Vad e detta? ett sjukhus måste ju veta vad det är för fel vad det än är men nej inte de.
Åkte hem runt 1 på natten och har verkligen kämpat med everything och idag är dom fortfarande svullna men känns som om dom börjar bli bättre, sköönt.
Åter igen till grekland, Karpathos.Hur som helst så var min resa med min brudarmna så himla lyckad<3, vi han göra massor av olika saker tillsammans innan jag vart dålig.. Vi tagit oss en massa lång promenader, bara en massa stekning( förutom jag som åkte på brännskador och uttorkning (: ) så typiskt mig.. så jag fick knalla till doktorn och köpa en salva men den funkar inte så bra så får leva med detta tills de blir bättre:/ 
Vi Har hunnit med och göra en massa saker innan jag vart sjuk, Solat badat, ätit god mat shopping och träffar en massa människor.
Jag Köpte två st shorta, svart och vita, cigglimpa till hjärtat, en handuk där det e solnedgång på och står greece på, gröna riktigt grölna hotpants. Sen ett armband svart. Skulle ha köpt ett par skor men sket i de.

Bilder kommer här.
      

Sen oxå när jag kom hem fick jag på två st present kort på new yorker, mitt älsklings ställe.
Så igår fredags vart de att åka till new yorker där jag köpte knallrosa bh och trosa, sett som alltid , svarta leggings med hål i eller vad man säger från gina och en hel svart bikini från gina.
Sen köpte jag lite smått och gott som tandborste, behövdes, sen salva till läpparna och tandkräm.

  

Idag blir de till att hoppa in i duschen, bestämma kläder fixa sig för de beger mot stlhm, bio och middag med älsklingen, undra vad de blir för film :P ..

Här kommer lite bilder från Karpathos, grekland.
         


och sist men inte minst my outfit today is ,Rutig skjorta från kapphal barnavd, GråttLinne från ginaTricot,
Halsband från h&m, Jeans från ginaTricot och midjeskärp svart från ginaTricot.
  

Kram på er alla <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0