måndag, första dagen på veckan.


Dagen började bra, fick ett galant mess av rebecka, * på med löparskorna, vi ska ut och röra på oss ;)*
Så klockrent, Gillar dig tjejen. Vart en tur runt lite i märsta, skönt att röra på sig. Fast jag har ju gjort de en gång om dagen sen jag kom hem från grekland, skönt att hålla de oxå, sen 20 situps morgon och på kvällen.
Måste komma i form tills du vet vad haha :D
Kom precis in från turen och nu skriver jag blogg, väntar på att hjärtat ska komma hem från jobbet.
Har en del att göra idag oxå som jag hoppas på att hinna med ,

- tvätta upp all tvätt
- damsuga överallt.
- städa min och hjärtats garderob
- plocka undan och städa, damma rummet.

Igår vart de en tripp till kista, hade inget att göra hemma sóm vanligt.
Köpte en klänning feån new yorker och ett skärp därifrån.
Sen käkade vi där oxå, de vart på steak house, der var helt okej men kunde varit bättre. Fick reda på att asiatiskt mat är de fettsnålaste mat som finns så de får de bli nästa gång.

Svart rutig klänning från new yorker och ett svart midje skärp
 

Ha de så bra så hörs vi lite senare <3
P.s I love you ...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0