Soon weekend


Igår vart de en tripp in mot stlhm, hade verkligen ingenting att göra hemma, orkar inte sitta hemma, tråkigt..
gick runt lite, köpte mina leggings, typ lite prassel eller vad det är. Ni får se på bild där nere.
Sen tog jag tunnelbanan emot kista, gick runt där och hittade en massa saker, hade ju presentkort på new yorker men handlade bara för en liten slant.
Köpte bh + trosa, ser nästan ut som leopard, sen en blått linne som man ska ha över ett annat linne.
Gick in på lindex när jag väntade på hjärtat och hittade en lilla my tröja men den var grå, jag har ju en vit så köpte den med.
Jag tog oxå mig friheten att beställa höga gladiator sandaler/skor skit snygga, i love it.
Snart är de helg och då beger de mot ikea att köpa ny papperskorg som min älskling har förstört haha :P

Idag blir de möte i väsby hos pysk sen möta upp älsklingen sen middag hemma hos camilla.

leggings, Bh+trosa new yorker, linne new yorker, lillaMy tröja från lindex. gladiatorskor svarta.
    

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch , därefter till väsby.
 Jag måste bara säga till dig Robin att du gör mig så glad och lycklig även vilja fortsätta när det är jobbigt, som att stötta, tryggheten hos dig och framförallt omtanken du har och badar mig med kärlek<3 Tack, Tack jag menar allvarligt tack, lixom tack för allting <3.. mitt liv består enbart om dig, dig och mig och våran framtid framöver som vi ska ha och tillbringa tillsammans.. Jag bryr mig inte om vad alla andra säger eller vad de tycker och tänker, för jag har lärt mig och insett att det är only bara du & jag <3 älskar dig

Vi hörs sen<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0