Gotland


Vaknade för en halvtimme sen, varit nere och käkat den godaste frukosten någonsin, massor att välja på men jag har kommit in på en period där jag äter nyttigt och rör på mig mycket, vet inte om det e noja eller om det e allvar att jag vill gå ner i vikt så jag käkade yoghurt med russin i, mörk fullkorns bröd med lite lite smör på och med gurka sen ett glas juice. duktigt av mig.
Nu sitter jag här och tänker berätta om dom här tre dagarna som varit, i måndags kom vi till gotland med färjan runt kl 1 så vart raka vägen till hotellet solhem för att packa upp och vila sig lite för hade varit vaken sen kl två på natten för vi åkte från storvik runt kl halv 4. efter de tog vi oss ut i visby för lite sightseeing, kollade runt och käkade middag på ett jätte gott och mysigt ställe.
Igår vart de till lummelundagrottorna på guidetur men jag och mor ville inte ner i dom där grottorna, kändes nästan som ingen luft alls och de kändes obehagligt så de hoppade vi så istället satte vi oss och tog en glass istället i väntan på dom andra.
När vi kom hem bestämde vi oss för att gå på den stora staden , där det finns H&M , lindex, gina och alla dom affärerna, dom man känner sig hemma med. Köpte två par trosor på H&m och en hand&nagel kräm därifrån. Sen var de inte meningen att jag skulle köpa skor denna dagen eller någon dag här på gotland för får verkligen inte plats hemma eller i min resväska men de vart de endå. Svarta höga kilklack skor från dinsko, skit snygga på rea dessutom så kunde inte motstå dom haha. Sen hade ju jag beställt i torsdags kväll ett par andra kilklack skor sommarskor svarta från dinsko som kom i måndags men får hämta ut dom när jag kommer hem så två par nya skor när jag kommer hem är inte så dumt. Får be älsklingen och bygga ut lite i garderoben så allt får plats för alla mina saker.Sen när vi gick hemåt gick vi i den lilla staden, och den e mysig men speciell tycker jag, jag upptäcker en liten godis butik, så söt och massor med hundra tals godisar och de visar sig vara pippis godisbutik, den ni vet som pippi köpte allt godis för en guldpeng. helt sjukt.
Bilder kommer när jag kommer hem för glömde min kamera hemma, usch vad arg jag är på mig själv. Ville verkligen ta kort och lägga upp och de.
Idag har vi varit på skokanonen där jag köpte 5-pack strumpor, behöver de för alla mina går hål på ju haha. Sen var vi och käkade lite. Kollade runt i lilla staden och stora staden. Fastnade för ett jätte fint armband som jag ska köpa någon dag innan jag åker hem. sen var de ju snack om att jag skulle köpa smink, en brunkräm som passar min hud såå då vart de en bronzing powder och en ljus brunkräm från h&m. Får se om detta passar då..
Nu är jag på hotellrummet och använder min dator. Snart blir de till en lång promenad sen bastun ikväll.
Får heller inte glömma grey's anatomy ikväll.

Hörs snart igen <3

Svarta kilklack skor från dinsko, 5-pack strumpor

  




Saknar och längtar efter min snutt, älskar dig<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0