Grekland, karpathos om ca ett dygn


Här kommer vi, se upp för brudarna ska komma.
Planet lyfter och tar oss emot grekland halv sju imorgon biti terminal 5 från arlanda, imorse betalade vi resan och allt är klart för att åka. Guud vad skönt och komma iväg, jag rebecka och hennes syster, ska bli otroligt härligt, bada stekaa i solen, shoppa äta god mat och massa annat. måste köpa solskydds faktor oxå, får inte glömma annars kommer jag bränna sönder mig.
Trodde aldrig detta skulle ske men fanns två små änglar som var lika spända som jag på att åka.
Har köpt en till bikini idag, leopard skit snygg från gina.
Vi ska åka till Karpathos, tydligen väldigt bra ställe.
Jag bara längtar bara för att jag verkligen vill spendera en vecka med tjejerna där så går tiden så himla sakta, men kommer slå vad om att när vi väl är där nere så kommer tiden gå jätte fort så typiskt alltid så där när man ska göra något roligt alltså.  
Aja det e de sista jag skriver för har bestämt mig att åka ifrån allt förutom mobilen och laddaren då :)
hej då sverige . Robin jansson , Jag älskar dig av hela mitt Hjärta <3


Grekland, here we come !!! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0