much to do

Wow, shit vad denna vecka har gått fort sen jag kom hem från gotland, hade tänkt att skriva bloggen tidigare men har haft fullt upp sen jag kom hem. Imorrn är de fredag och de lutar mot min födelsedag snart. 21 fyller jag, kan man inte tro haha. jag tyckte de inte var så länge sen jag fyllde typ 18, har gått så fort och händer saker hela tiden. har alltid gått och grubblat över mig själv, om hur jag ska vara, se ut. har iallafall kommit fram till att jag kan inte ändra på mig själv och kan bara se ut på ett sätt. jag är bra som jag är.
Iallafall denna vecka har varit mkt bra men massor att göra. skönt att vara hemma.
Jag skickade ju efter ett par skor ju som jag skrev i förra bloggen, bild på dom kommer där nere sen bjuder jag på bilder på mig från gotland.

har gjort
- Möte hos psyk
- Skulle ha haft möte hos ö-vården, försov mig opps.
- Beställt tid för naglarna, måste fylla på dom.
- Sprungit varje kväll en halvtimme.
- Städat
- Tvättat
- Betalat psyk räkningarna och skorna.

Vad jag kommer att göra denna dag och imorrn

Idag
- solat en stund
- Kl 6 fixa naglarna
- Åka till kista eller väsby, kolla underkläder om vi hinner
- Hem, springa en halvtimme i skogen

Friday
- ut springa en halvtimme
- sthlm med hjärtat och ha en heldag på stan
- njuta av en helg hemma med hjärtat.

svarta kilklack skor från dinsko


Här kommer nå bilder på mig från gotland
   

Nu är de slut för dagen. väntar duschen på mig. hjärtat kommer snart.
Det kommer bli en mega vacker/underbar eftermiddag/kväll som jag får tillbringa min tid med Robin <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0