continuation

Torsdagen var lugn och väldigt skön, började med de stora konventet, AA-möten för anonyma alkolister och narkomaner, ibland känner jag mig hemma där och ibland inte. De var öppningsmöte och bara de den dagen annars brukar de väl vara en massa möten per dag. olika möten bland annat alkohol och droger, att ha föräldrar som dricker/druckit och en massa annat. Väldigt bra.
Iallafall så var de öppningsmöte sen vart de käka en bit mat,fortsätter oxå min diet, äta nyttígt och leva nyttigt,mår så mycket bättre då.
Sen efter de vart en runda på stan, tänkte väl som vanlligt att jag inte skulle köpa något och bara gå och kolla men de funkar ju inte för nathalie haha så de vart ett jätte fint armband från jc, jag använder verkligen inte smycken eller nåt för har aldrig tyckt att de passat men denna föll jag för. Jag köpte oxå ett linne , fast med armar på från vero moda. de har typ små fransar på axelbanden eller vad man säger, aa ni får se på bild sen.
Igår börjades dagen med möten för AA som ni nu redan vet vad de är och gick på 2 möten, de första var Tillfrisknande och sedan! och de andra var Mötet i solnedgången! då samlades alla ute vid havet ppå en gräsmatta och har fria delningar, man pratar om de man vill och känner för andra, och hjälper alla i denna sjukdom. Det var grymt häftigt, se alla dessa människor och veta att man inte är ensam om de. Det är en lättnad och väldigt skönt.
Sen efter de vart de en bit mat och lite shopping, köpte en lång skjorta som är rutig från barnavd på kappahl.
Idag är de lördag och en dag kvar tills jag kommer att komma hem till min underbara pojke och mitt hem.
Har varit på tre möten idag och kan säga såhär att detta behövde jag för har insett så mycket saker som kan gå förlorat om jag inte skärper mig, måste våga lite och släppa taget när jag åker iväg och veta att jag är säker fast jag inte är hemma. De har hjälpt mig massor med dom här mötena att kunna göra de. Det är en annan känsla idag.
De mötena jag var på idag var, först var de, De handlar om alkohol, relationer och rädsla och de sista var ett program för tillfrisknande. skönt nu för dom är över och kan bara slappa av, åka hem och ta in allt i mitt huvud och komma ihåg. Sen vart de hemåt men jag och mamma gick runt en sväng på stan först och jag hitta ett jätte fint halsband till armbandet så de köpte jag. nu sitter jag här och skriver bloggen, väntar på att få gå till en tjej som bor på hemmet och fixa mitt långa hår, hon ska locka de och sen återstår de kläderna och sminker sen mot festen, kallas typ supe med dans men finns lite vildare fest oxå för ungdomar , då menar jag alkoholfritt party.
Imorgon blir de till att åka hem med tre båten från hamnen som ska bära mig mot stlhm där mitt hjärta ska stå och vänta på mig. skönt att få komma hem. men först ska vi gå på AA-möte avslutningsmöte.
Bilder kommer på allt jag gjort och varit med om, allt jag köpt och de när jag kommer hem.

Armband från jc, halsband från smyckesaffär, leggings linex, tröja veromoda, skojrta barnavd på kappahl

  

lite bilder som jag tog ute =)

   

<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0