Lägenhet


nu är de klart, vi flyttar den 1 februari till eget, hyr i norrbacka. låg hyra oxå så detta kommer bli så jävla bra. en början på nånting bra eller hur?! en 3 med inglasad balkongm, internet o massa kanaler till tv:n, vi ska ju köpa platt tv. robin vill typ ha 40 eller 52 tum men får se vad de blir. sen ska vi ju köpa större säng men vi ska höra runt om en till 90 säng så vi kan slå ihop dom så länge tills vi har råd att köpa en större. finns så mkt andra saker vi måste böprja köpa till lägenhetens om städ grejer. jag ska dekorera så fint o göra de o de. kommer bli så kul.
kollade igenom hyresavtalet nyss, höll de i handen, känslan den känns så otroligt bra, sjukt bra säger jag  bara. har länge längtat efter att ha nånting eget. har ju maya o vi kan ju inte bo här i lilla rummet med henne för alltid . sen var de ju robins förtjänst att han fick heltids jobbet, han trodde inte de först men sen fick han de o skrev papper o så, allting löste sig till slut . jag får ju mina pengar av soc i måndaden men håller på o söker jobb så hoppas på napp snart. ska lämna ut cv oxå i sigtuna märsta.
har packat lite. sådär saker man vi inte behöver just nu i detta rum, som fin glas. filmer o sånt dära. plocka ner saker från hyller, packa ner skor o m.m så jag är i extas just nu haha.


nu blir de flyttning i stora lass.




nej nu ska jag fixa i lådorna sen gå ut med maya i snön som hon älskar.<3

Kommentarer
Sara ((:

Härligt! Kommer åå hälsar påå ((: Fett sköönt att bo i eget, man fåår göra precis vad man vill, dekorera hur man vill m.m. Såå underbart skööönt (:

2010-11-09 19:22:46
URL: http://pojkkenochflikkan.blogg.se/
Anonym

Ska du packa redan? :)

De är ju 3 månader kvar craap du är tidig ;)

2010-11-09 19:55:20
nathalie

vem vare som skrev de dära kommentaren som inte skrev sitt namn ?=)

sara: aa de ska bli så skönt, längtar som fan <3

2010-11-10 11:01:38
Sara ((:

Kan tänka miig de, ((:

2010-11-10 19:14:44
URL: http://pojkkenochflikkan.blogg.se/
angelica

förlåt glömde bort att skriva mitt namn angelica är jag =)

2010-11-13 10:00:51
Anonym

okej trevligt =) men vill vara förbered inför flytten, packar ner sånt som man inte använder. :D

2010-11-13 11:57:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0