Best friends


Me :

Sara Snuttan Ginza Jörgensen du är den bäste vän man kan ha, de finns ingen som du.
Dig kan man prata om med allt o göra allt med, som att spela fia med knuff haha.
dig kan man gråta med, skratta med och bara var sig själv. det älskar jag med dig.
sen jag började umgås med dig har de blivit en lättnad i mitt liv. Det fi...nns verkligen ingen som du gumman ♥ Jag älskar dig / din halva ♥

Sara : Awww, 'älskar dig också min andra halva. Dig man kan snacka med, dig man gör alla roliga saker med dig man berättar allt för . dig man får all stöd av, dig man kan både skratta åå gråta tillsammans med. En älskad vän som alltid kommer finnas i mitt hjärta. Så många minnen, såå många stunder åå mera mycket mera ska de blir . Älskar digsjukt mycket min andra halva♥♥




Du o jag föralltid <3



Idag sitter jag o funderar på om jag ska beställa hen ett par vinterskor, det e stövlar som är fodrade, om jag ska vänta till pengar kommer eller om jag ska beställa endå. kan ta faktura o delbetala eller betala hela summan, vet ej än men ni kan få två par bilder på vilka av skorna jag ska beställa sen med skorna så ska jag beställa
Impregneringsspray som skyddar skorna för de brukar jag skita i men dom håller längre o de om man använder de på skorna .

Korta stövlar från have2have och ett par långa, och
Impregneringsspray.


så jag har inte bstämt mig än vilka skor de blir. tar nog de korta stövlarna.
nu ska jag ut med maysan sen fixa mig, tvätta ansiktet använda magmaskinen och fixa håret.

Kommentarer

Helan och halvan de är vi de, älskar diig något såå otroligt mycket<3 Saknar diig men i helgen ses vi, ((: Då blir de utgång.<3



Impregneringsspray, de är bra.-. brukar jaag köpa till mina skor.<3

2010-10-27 13:55:29
URL: http://pojkkenochflikkan.blogg.se/
Anonym

gumman du betyder allt för mig. du o jag <3

aa då ses vi de ska bli så kul <3<3

2010-10-29 12:37:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0