Förfest sen utgång med bästa sara <3


vaknade runt tio, kände mig ovanligt pigg så gick en morgon promenad med maysan, hon är en trötter. sover jämt. har ätit frukost o bäddat sängen.
har magmaskinen på o nu ska de dammsugas i rummet innan man åker.
ska hoppa in i duschen om en stund.
köpte black out linser igår i åkersberga som jag ska ha idag på halloween iallafall hade tänkt men dom funka inte på mig plus att dom var sönder synd så dom ska jag lämna tillbaka idag innan jag åker till uppsala så de får bli halloween utan linser.jag ska ha djävulshorn och fluga runt halsen o röda läppar o sminkad lite mörkt runt ögonen med långa lösögon fransar som jag idag ska köpa på affären i åkersberga istället för linserna och något mer sm passar till klädsen.sen ett glitter tubtops linne med mörka jeans och svarta marble pumps. kommer bli skit snyggt.
igåe var jag på bolaget oxå, måste ju förfesta med något så köpte de goda vinet wild strawberry sparkling så får se hur full jag är sen haha. ska bara köpa någon drink på kalas för det e så dyrt.
iallafall så först blir de förfest hos sara med middag o mat, ska bli super mysigt sen drar vi mot krogen runt kl 9 . maya ska få vara kvar hos ginza o saras pappa så hon får leka med henne lite. roligare för henne än att vara hemma själv. sen kommer hjärtat o hämtar mig i natt på krogen sen skjustar vi hem sara io hämtar maya sen åker vi hem.

 '


nu ska jag dammsuga klart sen hoppa in i duschen sen checka packningen. <3

Kommentarer
sara ((:

Super trevligt, taack för en underbar kväll ((:

2010-10-31 23:25:46
URL: http://pojkkenochflikkan.blogg.se/
Anonym

tack detsamma =)

2010-11-01 10:20:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0