full vart hela helgen


i fredags åkte jag in för att hämta min bommerang jacka, lite kort i armarna så tror jag ska sälja den på blocket. eftersom jag bytte den mot ett par skor så kan jag lika bra sälja den, så tror de hamnar på blocket som det andra.
stor fin päls men bara lite kort i armarna synd :/
sen åkte jag direkt hem till mig för att hoppa in i duschen och fixade mig, åkte till bolaget och köpte vin cava freixenet, de vanliga, skulle ha köpt wild strawberry men de får bli nästa gång. förut gillade jag blue non eller relax men nu är de dessa två.
sen skjustade hjärtat mig till norrtälje för att möta upp pamela vid bolaget sen körde han oss till grind till ella.
Vi för festade hos ella sen drog vi till bussen runt 10 för att sedan gå till mobergs, vi de laget för man full .
vi festade, jag drack en drink, piggelin den vanliga för mig , älskar den.
sen drog vi hemåt runt 3 tiden.
igår åkte jag hem runt 11 tiden, åkte först roslagsbanan, sen tunnelbana sen pendel till märsta sen buss upp till mig. orkade inte gå plus att jag var bakis, usch man ska inte dricka haha.
sen packade jag upp o fixa hemma, kände att maya får vänta tills jag vaknat till de, jag hoppasde i ett varmt bad och låg där i två timmar, as skönt. sen åkte jag upp till maya o hon fick följa med mig o käkade, vart mammas, en grill i väsby, as gott. snacka om bra fyllemat haha.
Idag passade jag på att beställa två saker från hm, fick halva priset på två saker. jag beställde en as snygg tröja kofta grå från barnavd st 158/160, haha tur att man kan ha barnst så de blir billigare. sen ett badlakan i leopard så de kommer väl hem sen.

föresten i fredags kom jackan till maya, hon satt perfekt på henne me nu ska jag bara få henne att acceptera den och ha på sig den för hon är inte van att ha jacka på sig haha.

Freixenet cava och wild strawberry sparkling. pröva säger jag bara. as gott sen drack jag på krogen piggelin.




Grå stickad tröja /kofta från hm barnavd st 158/160, badlakan i leopard från hm. en sån tröja fast en grå.
leopard svart jacka från le chien st xs.


nu ska jag ut med maya i regnet med hennes jacka <3

lev dagen som om de vore den sista i ditt liv.






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0