hej då



nu far jag o maya till sara i två dagar, vi ska baka o äta god mat o bara umgås. ska bli mysigt. hjärtat skjustar ut mig dit eller om jag tar bussen från stationen.
håller på o packar o packar till maya. hon ska ha sina leksaker med sig o sin väska. hundmat bajspåsar och de.
först innan de ska jag till bibblan o hyra boken twilight tredje, kommer inte ihåg vad den heter sen posta iväg ett paket.
jag kollade runt lite på blocket o hittade en äkta bommerang jackaför 500 kr med pälskrage till. hoppas på de bästa att jag var först på den. hör nere kommer en bild på den.
borde inte köpa eftersom jag har två st canada goose jackor o två st everst men men köper man inte nu kanske denna chans aldrig kommer igen. ska inte tänka så men de gör jag haha.

sen skickade jag efter 2 par skor , ett par stövlar från dinsko och ett par kilklack stövlar från skopunkten. gick på 1000 spänn så de blir att betala nästa månad när jag får pengar eller så skickar jag tillbaka dom om dom inte sitter så bra. ena paret hade jag förra året o dom var riktigt sköna o härliga så dom ska jag spara nog men dom andra är jag osäker på. har ett par bruna kilklack från belle som jag köpte förra året som jag nog ska lägga ut på blocket. just de, ska lägga ut lite saker på blocket så ni får gärna kika in där o kolla om ni hittar nåt.
bilder kommer här nere.

Bommerang jacka st xs från blocket, svarta stövlar från dinsko och svarta kilklack stövlar från skopunkten.
såna svarta stövlar ungefär.




vill ha dessa kilklack skor från nelly men de finns inte min storlek så hoppas på att de kommer komma in snart.


har precis gett maysan mat, ska ut med henne snart för att sedan börja rulla iväg mot uppsala.
ha de så gott för de ska jag ha <3


Kommentarer
Sara (:

Härligt att ha diig häär gumman, <3 Finns inga ord för va du betyder för miig. Jaag Älskar Dig Bästa Vän<33<33<3<3

2010-10-20 16:34:28
URL: http://pojkkenochflikkan.blogg.se/
nathalie

o jag älskar att vara hos dig gumman <3 du betyder så mkt för mig gumman. best friends forever <3

2010-10-20 20:14:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0