planering


min älskade mag o kropps maskin har äntligent kommit. hämtade ut den igår. ska börja använda den när jag läst igenom boken om hur man använder den noga först haha.
sen har de varit mkt i veckan. tagit hand om mig. tränat henne. nu kan hon sitta utan problem =) kul juh, nnu menar jag när man ska ge henne mat godis eller överhuvudtaget.
sen har jag köpt lite saker. mjukisdress, en skjorta med väst till på new yorker.
skickat efter leopard handskar i mocka till hösten vintern, leopard påslakanset . skit snyggt från hm.
sen skickade jag tillbaka klänningen till nelly för den var för liten så beställde en annan så den ska komma denna vecka så den väntar jag på =) kul hoppas den passar annars får jag träna mig in i den haha.
sen väntar jag på sheercover som jag skickade efter, de har inte kommit än, den skickade jag efter istället för
youthfulessence.
har en liten planering framför mig som väntar.

idag blir de möte på psyk och hoppas på förlängning om sjukintyget.
handla på glitter för present kortet.
Bio med hjärtat ihelgen, ska se tusen gånger starkare.
Träffa hellen i sthlm på fredag <3
köpa jacka till vintern på lördag när vi ska bå på bio, blir väl kista eller täby.
Utgång med sara, andra helgen i oktober<3
rimbo marknad.
gratta morfar nästa helg<3
åka o sova några dar med maya hos morfar.
beställa den där saken när jag får mina pengar.

det är de än så länge och det är rätt mkt.
nu ska jag ut med maya sen fixa mig. ska ta bussen 12.14 ner om stationen sen tåget till upplandsväsby.<3






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0