7 april och det är kväller..


åkte in till stan imorse, började bra men började sakta bli sämre, vet inte vad som händer men något är fel stort fel och jag vill just nu bara vara själv. är förtvivlad.
iallafall så köpte två trosor, kosta 15 kr styck så köptetvå st. skulle ha köpt min mascara one by one men glömde de vet inte men de flög iväg. när jag satt i bilen på väg hem så kom jag och tänka på de haha.
drog vid halv 3, ville bara hem. skulle ha ätit på jalla jalla, var de jag ville för var grymt sugen på de men så vart de inte. har slutat med max,dax och donken nu, ska försöka göra allt för att hålla de. mår inge bra av de.
När hjärtat kom och hämtade mig vid stationen så drog vi till gränby c , käka lunch, vart en as stor räksmörgås, hjärtat delade lite med mig hihi och den var super god sen handla vi på kvantum hem.

när jag kom hem så hade jag fått mejl om att min jacka fråm vila hade kommit så efter middagen åkte vi och hämtade ut den på centumkiosken och sedan handla på öb. toapapper LAMBI, mitt favvo skit papper brukar jag säga sen vart de lite gott.

imorgon åker vi till mamma i sandviken, vi ska iväg och bara mysa :D vi ska åka dit imorgon kväll och jag ska sätta på mig ett par stora mjukisbyxor, en stor tröja med stor krage som jag har o sedan bara vara.

nu ska jag ut med maya sedan koka tee och äta en bulle till <3 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0