blå himmel och skinande sol...



är inte helt frisk ännu men på väldigt god väg och de känns super bra.
kanske kan jobba imorgon med beror på hur jag sover o hur de känns men jag tror de.

varit ute med maya på en promenad och det är så otroligt skönt ute. varmt men de blåser lite .

igår kollade vi på karate kid och käkade blåbärspaj med vaniljsås, otroligt gott men nu blir de svält de senaste dagarna haha iallafall nyttigt, tur att isglass inte är så onyttigt, de kan jag leva på hela sommaren..
filmen var väldigt bra, spännande och underhållandee, har nog inte sett en så bra film på länge.

älsklingen köpte ett par blommiga ballerina till mig på maxi, dom var grymt fina, tack hjärtat jag älskar dig <3.
ett par såna fast utan rosett fram.




idag ska vi iväg, äta något ute, ta en glass i solen, skicka iväg paket och handla lite.

nu blir de frukost och sedan plocka lite o städa hemma.
efter de blir de duschen.

/ N

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0