god morgon :)



oh jag är typ helt frisk och de känns dunder bra men däremot min allergi har kommit tillbaka och ska pröva clarityn denna gång, om de inte hjälper ska jag åka till vårdcentralen och ta prover och se vad det är för fel.
det rinner från ögonen och näsan hela tiden. så jobbigt :( inte min grej och så har jag fått världens sår på läppen men har haft på zinksalva så de börjar försvinna. usch inte mina dagar just nu.

det är tisdag och det är den andra dagen på veckan, min dag idag då jag ska jobba, behöver komma ut och göra annat.
ska jobba mellan 13- 15.00. kanske ska utöka mina dagar med får se hur de blir med de.
imorgon eller torsdag ska vi iväg och stor handla mat, det e den dagen på månanden så de ska vi oxå göra.
torsdag blir de tvätta mellan 15-19.00 sedan helgen har en del att bjuda på så vi får se senare vad som händer .

nu ska jag ut med maya sen frukost.
efter de ska jag fixa mig inför jobbet, hjärtat kommer och hämtar mig , skjutsar mig och hämtar mig idag skönt, dock inte skönt då han ska jobba natt :/ hatar de.

<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0