Partytjej på ett stort G



oh nu börjar jag halka efter med blogg skrivandet, fy skäms på mig , måste bättra mig .
sover så skönt på nätterna med dessa tabletter , jag sover så skönt att jag svettas som FAN, är dyblöt när jag vaknar och har haft såna sjukt underbara drömmar, aa allt är så konstigt. sen jag börja med dessa tabletter så sover jag sjukt bra iallafall. bättre än sömnmedicinen.

Vaknade imorse, drog ut med maya på en morgon promenad som vanligt sen hoppade jag in i duschen, kl 2 drog vi mot täby c, kände för att komma iväg lite.
Jag hittade en as snygg blå skjorta med volang axlar/armar från hm för 99 kr, för mig är de volanger mkt som gäller nu. Tänkte ha den imorgon med en svartväst tajt som attan sitter den, i love it med mina midjelåga jeans mörkblåa. vill inte ha klänning då jag haft de så mkt på sista tiden då jag varit ute, olika klänningar varje utgång så nu är jag sugen på att se lite äldre ut o fräschare. ¨
sen var vi på willys köpte lite mat och jag in på bolaget och köpte vin, *Cava* mitt favvo vin .
sedan åkte vi hem o lagade mat, vart pasta o skinssås, hemmagjord som jag själv gjort. alltid lika gott.

älsklingen ska jobba natt igen o 3 veckor fram över . ensamt men bra då vi ska åka i september till gran canaria, behöver få in mkt pengar så vi kan spara och ha massa fick pengar. slita om man ska få något.
ska sova själv och de funkar än så länge bra .

skjorta från hm


så imorgon blir de, middag hos patricia med massa massa vin , ohh :D sedan utgång, vart än vet jag inte riktigt. tror kalas men de kan ändras lika fort som jag får i mig massa vin.
ska dit kl 6, hjärtat skjutsar mig och sedan hämtar mig på natten då jag ska hem. Kommer bli grymt kul tjejen.

nu ska jag diska, vika rentvätten, städa, trääna och lägga ut saker på blocket .


PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0