påsken är snart hääär



imorgon börjar påsken och vi inte inte ens hunnit bestämma vart vi ska vara och med vilka.
vill att mamma ska komma hit men hon ville att vi skulle åka till henne, ville de igår men vart sjuk i natt, as dålig så känner bara för att vara hemma. efter denna ansträngande dag, har en del att göra så kommer jag nog bli sämre känner jag. så hoppas att hon kommer hit, vart ingen utgång då patricia är i spaninen en vecka från och med imorgon och sandra är fortfarande sjuk men endå varför gå ut på påsken, det e ju tradition att spendera den hemma men men ser fram emot att parta gärnet med er brudar efter påsken då jag oxå blivit bättre.

gick inte till jobbet i går då jag kände mig redan dålig då men var kanske mkt psykiskt, det har varit 2 veckors jobbig period och känner redan av de så knaprar lugnande så jag inte ska bryta ihop och strunta i allt just nu. dom är från doktorn och helt oberoende framkallande och inge farligt. tur de säger jag bara.
tack för att du finns och stöttar mig . jag älskar dig robin <3

Jag kollade lite på nätet igår och har varit grymt duktig, kanske inte på att inte beställa men sedan skicka tillbaka sakerna, mysdressen skickade jag tillbaka tur de. den var rätt dyr och känner inte att jag behöver en sån nu när sommaren kommer så kanske till nästa år.
jag ska nog fråga och eventuellt skicka efter detta om jag går och ekonimin säger ja , vi får se.
det är iallafall en partyklänning från hotdress. och sedan en sån där skjorta med volangaxlar/puffaxlar från hm fast en i mullvad och sedan en midjehög kjol till som skärpet ingår till.
vill oxå ha de andra färgerna i skjortan, finns vit puderrosa och svart, har ju än så länge den blåa och denna :)
men de andra får vänta och kanske tillochmed detta då det e skärft just nu.


klänningen från hotdress, kjol och skjorta från hm.
  

tänkte ha dessa isåfall när jag ska ut, en i taget förståss haha.


idag måste jag hämta posten och lämna in räkningarna innan påsk och sedan skicka iväg brev till skatteverket om deklarationen för man ska göra de senast den 2 maj.


jag ska tvätta nu mellan 15 - 19 och har grymt mkt tvätt. alltid har jag de kanske är för jag tvättar kanske en gång i veckan så de samlas mkt. och jag känner mig riktigt dålig så får se hur detta slutar.


 Talk to your later ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0