sjukling....


usch har inte känt mig såhär dålig på jätte länge :( när jag vaknade idag så kändes de mycket bättre men huvudvärken kommer o går, e känns verkligen som om huvuvdet ska sprängas. har haft hög feber och ont i benen, fötterna och låren som attan. men huudet är värst då de trycker mot hjärnan men när jag tar alvedon släpper de lite. så lever just nu på de.
dom här dagarna framöver som varit så har jag mest legat i soffan och försökt blivit frisk då jag hatar att vara sjuk. har velat åka till sjukan och kolla upp mig, dom har velat hämta mig med ambulans då de kan vara något allvarligt när de trycker mot hjärnan men har inte velat de heller men idag känns de lite bättre och hoppas på ännu bättre imorgon annars åker jag in.
idag är de ju påskafton och blir en massa mat som jag ska laga och göra iordning här hemma, blir bara jag hjärtat och maya de är bra så då jag inte mår så bra.

aja det är skinande sol och skönt ute så hjärtat och jag drar iväg och ska äta glass i solen, härligt
sedan handla de sista inför ikväll, har glömt tre saker så tur att coop har öppet som vanligt.

nu ska jag ut med maya sen försöka få i mig lite frukost.
sedan blir de duschen så man vaknar till.

glad påsk på er allihopa <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0