sööndag och är hemma...



ohh jag är hemma o de känns så skönt, har inte haft hemlängtan på ett tag men nu kom de o då när jag väl kom hem var de super skönt.

iallafall vi åkte runt elva på kvällen ifredags, skulle ha åkt tidigare men vart inte så. skönt hade endå så mkt på fredagen som skulle göras.
Malin Och ida kom runt nio, dom kollade på lägenheten, vi chillade lite o tog de lugnt o soffan ,.hade grym resfeber, men jag var ju inte den enda haha :P
åkte i bilen ca 7 timmar typ, sov kanske en halvtimme av allting sammanlagt , läste kartan men var för trött för de haha, sen fick man känna av de hela dagen på ullared.
vi ställde oss i kön som var rätt så lång typ 3 min innan dom öppnade, men fler kom de. vi kom äntligen in och stort var de men inte som förväntat. handlade lite saker, hittade inge mer som jag ville ha eller sökte så de fick bli de :P bilder kommer där nere på de jag köpte.
sen gick vi till en kafeteria o tog en smörgås, lite som frukost. sedan gick vi runt lite till sen käkade vi lunch på deras resturang, gott var de.
vi skulle ha fått stugan kl 3 men vi ångrade oss så vi avbokade den och började rulla hemmåt vid halv 4 tiden, skönt ville nog hellre kommit hem då vi hade tittat o sett allting på ullared så då var frågan , vad skulle vi göra dagen efter?
så jag kom hem igår runt 10 tiden, inte så sent, gick fortare hem tyckte man :P

jag köpte: 2 tröjor och ett linnne, plånbok och en väska. laptop skins leopard. orkidee plast blommor som prydnad och stora långa ljuslyktor i rosa.

en leopard cardigan med inga armar, en svart randig tröja, en ett svart linne, en plånbok, en svart liknande burberry väska, leopard laptop skins som man sätter på datorn, som dekoration, två långa plast blommor orkidee som jag sitter i en lång vas och sedan två långa rosa ljus lyktor som man har ljus i.
    

  


föresten, fick jackan oxå så jag skickade efter den i fredags på dagen från veromoda, sätter ut bilder då den kommit hem. super tack :D

iallafall så var ullared värt allt, skulle vilja åka tillbaka endå o bara köpa för kul skull haha :P

veckan är fullbokad som de ser ut.
imorgon måndag: möta upp en kund, ska köpa en kavaj av mig sedan utredningen kl 16.00
tisdag: jobbet 13.00-15.00 sedan handla lite.
onsdag: träffa sandra, ta en tur på stan, äta nå gott o kolla i affärer.
torsdag. tvätta mellan 15.00-19.00
helgen: får vi se vad de har att erbjuda.


nu ska jag laga mat, blir rostbiff, vitlökskroketter med bea o sallad vid sidan om, sedan ikväll blir de skagen toast.
 Jag älskar dig robin jansson av hela mitt hjärta, du o jag föralltid

/ N

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0