brun med fräknar



hellu

jag har kommit hem ifrån ikea, uppsala överhuvudtaget, handla lite på öb o willys.
lämnade tillbaka min vinhylla, mina viner passade inte så det får bli en annan.
när vi kom därifrån kom vi på eller jag att vi skulle köpa rivjärn för de har vi inget men de får bli nästa gång.
skönt det var att komma iväg lite.

sen kom vi hem och jag åkte direkt o sola på brunos, KOS har blivit min favorit, blir så brun så snabbt i den jämför med dom andra. solade 17 min orka inge mera, blir ju så varmt.
så nu e jag verkligen brun, mest i ansiktet o en tusentals fräknar haha.
har käkat en bit smörgåstårta men fick i mig 3 4 tuggar..

ska trääna o sedan kolla film shrek 3 tror jag de blir.

han börjar på R <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0